Shopping Spree!

Hejsan alla bloggdiggare!
Idag har man varit på stan med Anna och shoppat loss eller Shop till you drop, as they say.
Var och fikade på Jambo och testade något nytt ist för den vardagliga Chicken Curry mackan, jag tog en parma macka innehållande pesto som smakade lite fränt men som var väldigt gott när man vält vant sig vid smaken. Till detta drack jag den lyxiga drycken varm choklad med vispgrädde och avslutade med en punchrulle - Mumsfillibabba!
Sen sprang man överallt och ingenstans mellan ca 11.30- 13.25, jag blev på super bra humör när jag äntligen fick tag på en snyggt blå tunika med vita broderier och ett vitt linne, Kappahl har haft rätt hemska kreaktioner de senaste månaderna, iaf de i in storlek. Sen fick jag dille också och köpte en mängd olika stora och färgglada örhängen för 20 skr/st och ett halsband på Ur & Penn rean, sen skulle Anna in på Carlings och prova chinos, något som för mig är rena grekiskan även om jag vet att de är fin byxor, men jag vet inte hur sjutton de ska se ut(!)
medan Anna kollade in chinos brallorna hittade jag en grymt fin hatt - I'm a hat person, you see...
som bara kostade 99.50 eftersom det var 50% rea där med, lyckliga jag.
Men nu värker mina fötter och benen känns som kokt spagetti som stelnat, ändå mår jag bra, posetivt, posetivt.

Kramar Inkan




Så här ser min fina hatt ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0