List #2

 

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 5 eller 6

Vad tycker du om kärlek? Förrvirrande, plågosam, dyr, läskig....och alldeles, alldeles underbar

När kramade du någon sist? idag ca 19:53, mamma <3

Saknar du någon speciell person?
Jag saknar någon att hålla om, som älskar mig för den jag är, och som kan ta mitt fotografi XD(jag är random)

Har du svårt för att bli kär? Det är snarare tvärtom :/

Är du singel? Så singel man kan bli...tyvärr

När fick du senast en komplimang? 5 minuter sen

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: En gång när jag sövdes ner för halsmandel-polyp operation

Hånglat med nån riktigt ful: inte hånglat nånsin(ja!)

Hånglat med fler än 50 pers: NEJ

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? *suck* nej

Gjort något riktigt dumt? ja :(

Gjort något du verkligen ångrar? Absolut, har väl alla

Åkt ambulans? Nej

Gjort nåt olagligt? Ja

Fått din mamma att gråta? Ja, förlåt mamma

Slagit ner någon? inte ner men slagit, alla mobbare beware!

Skämts över dina föräldrar? Ja några gånger..men är annars väldigt stolt över dem

Sagt jag älskar dig och menat det? Jag ljugerinte om sånna viktiga saker

Tar du droger? En alkoliserad dryck nångång ibland, har tjuvrökt....annars nej

Dricker du? Vid speciella tillfällen/ Ytterst sällan

Vilka kläder sover du i? nattlinne o trosor

Vad hatar du verkligen? Allt som är fel med denna jord

Är du ensam nu? Ja :´(

Vill du gifta dig? Vadå frågar du? - JA!.....men helt allvarligt, ja om några år o om jag finner han med stor H

Vill du ha barn? Ja, 2-3 st

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? min katt?

Fick dig att gråta? rollbesättningen i "My First Mister" där snackar  vi tår drypare

Du delade en dricka med? Mamma o pappa och en X-cider lemon

Du gick på bio med? Mamma! vi såg Nowhere boy

Skällde på dig? morsan

Sa någonting till dig och vad var det? Pappa sa gå och lägg dig XD

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja, av en sorglig film

Kramat någon? MAMMA!

Pussat någon? ovanstående :P

Köpt någonting?

Sjungit? Japp har haft en låt på hjärnan i 48 timmar nu :P

Saknat någon? Come give me love!

snodd av Daniel Werner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0