Ny design!+ massa annat

Nu har jag äntligen gjort klar bloggdesignen, tog 2 1/2 dag bara för att jag hitta inga
bra tutorials o jag suger på HTML-kodning, även om jag nu tycker att jag lärt mig avsevärt mycket.
Igår var det Sundsvall för hela slanten(not kidding)och det blev en hel del shopping, bl.a.
ett par skitsnygga högklackade skor(2cm hög och ca1cm bredd) i svart som jag förtillfället fösöker gå in.

Något som känns riktigt bra är en sak som har hänt mig privat men
som jag inte vill gå in på här, inte för stunden men jag kan i alla fall säga att jag är lyckligare än jag varit på länge.

XOXOXOXO

Ingrid Norman


Kommentarer
Postat av: Karoline

har du kollat på designadinblogg.se? massor av bra tips där :)

2010-08-07 @ 19:56:50
Postat av: Ingrid

Svar: Japp det var den sidan jag använde mig av mest :D

2010-08-07 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0