"Peppe jag är färdig!"

Kunde inte låta bli att ha den titeln ^^ men anyway..nu e de klar min blogg design...kommer säkert att
tweaka lite på detaljerna sen men nu orkar jag inte, jag e så förbannat trött
eftersom jag inte fick någon sömn i natt, satt med Emma på MSN o snacka killar och mode ^^ LOL
som alla tjejer i vår ålder, näe inte direkt, okej jo lite...en del men
*host*....tillbaks till min sömn brist.
Jag har alltså inte fått någon sömn, legat vaken och blundat
(I mitt rum finns två gigantiska fönster som ger ifrån sig skuggeffekter, jag hatar sånna) och katten Lillus har antingen skrikit elle snarkat(and boy, that cat snores) i mitt öra, sen blev jag hungrig, törstig och fick huvudvärk, 5:30 satte mammas väckarklocka igång och jag kunde fortfarande inte sova, jupp, ibland somnar jag av väckarklockor eller telefonringningar, en skada jag har efter att
ha gått i skolan för "mycket" - haha! basic instincts liksom.
Brr, kallt de va nu...insomnian som kickar in -GAAAAAAH!.....

Ha en bra dag! (Jag ska gå och strypa John Blund)



"I'm so tired, I haven't slept a wink
I'm so tired, my mind is on the blink
I wonder should I get up and fix myself a drink
No,no,no"
- I'm so tired, The Beatles




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0