"Jag ser ljuset...."

Hej!
Okej så idag var jag med pappa till Hudiksvall elle "stan" som vi Dellbor säger, för att jag ville veta när man kunde skicka in nätanmälan inför Högskolan,  kännt mig lite små stressad
fast jag vet att jag har tid på mig, allt var lugnt
sa dem, sidan öppnade inte för än 15 Februari.
Sen, eftersom vi ändå var där i Hudik, stack vi in på ÖoB o köpte shampoo, stift penna, block m.m.
Åkte hem till Ede, Delsbo och skulle egentligen ha hjälpt en att köra foder från djuraffärn'
men han kände sig extra hänging idag, han har fått nått liknande halsfluss, så de blev förskjutet.
Åkte ändå ner på centrum för farsan skulle köpa skruv till förrhandaget vårat
som lossnat lite, all great now!
Jag stack in på ICA o köpte hårfärg o sen stack både jag o pappa in
på Hemköp o köpte fisk filéer o potatismos.
Den mest händelse rika dagen på länge för mig

  • Fiskgratäng med potatismos till middag^^ bara för att tisdagar är fiskdagar, så var det alltid när man gick på grundskolan i Ede.
  • Äter mig glad på riskkakor med pizza smak, också inhandlat idag, men på Hemköp.


Hej då alla glada, och ledsna för den delen!


Så här söt såg jag ut idag


"Mmmmmm...pizza flavoured paradise..aaaaargh!*drool*"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0