I'm not dead



Jag vet att jag är en totalt urusel bloggare men jag
skriver bara när jag känner för det
-Och föresten, varför måste jag försvara mig mot en massa
människor där ute som jag inte känner?!
Speciellt när ingen egentligen tar sig till att läsa de här
små notiserna från mitt liv, inte ens de som står mig nära *suck*

Men som sagt, de var längesen nu så jag tänkte göra en liten uppdatering:

1. Jag har klippt mig kort
(hänvisar till den snygga bilden av mig som jag tog igår ^^)

2. Jag är känslomässigt  förvirrad när det gäller kärlek just nu

3. Jonas, min vän, min compadre har bestämt att han ska coacha mig á la The Ugly Truth

4. Jag har varit ute med Anna på Järnvägs samt sovit över hos henne i Rogsta
Annars har det inte hänt så mycket :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0