survey tjosan

(Snodde denna från en vän till mig som också har en blogg här http://karolinsliv.blogg.se/)
Första du gör på morgonen när du vaknat: Drar mig och grubblar på allt
Frukost: Macka o te eller fil o flingor, olika
Avgudar: John Lennon
Färg: irländskt Grön
Mat: Pizza med kronärtskocka och pepperoni
Kamera: Olympus Digital Camera C-316 Zoom
Skor: mest mina boots
Dricker: Vatten, mjölk, juice, cider
Beroende: Dator och promenader
Semester: inge
Önskan: Att bli lycklig
Borde: Våga mer
Gillar att: Ta de lugnt, hänga med vänner och fika
Vill ha just nu: En kram från någon jag tycker om ^^
Ska alltid: försöka se det positiva i allt
Värsta som finns: Krig och korruption, orättvisor
Hemlighet: Kär..lol nu e de ju inte hemligt längre
Dålig talang: överrörliga knän
Rädd för: Skenande bilar, ensamhet,ormar
Mobil: Samsung
Dålig på: Att skaka av mig skit som händer runt omkring mig
Musik: Rock'n'Roll!
Personlighet: kreaktiv, envis och vänlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0