vadå.. äru bi?

Nej! Det är jag inte, även om jag gjort saker i mitt liv som skulle kunna
stämpla mig som det, saker som jag inte har lust att berätta om på en
så öppen plats som en blogg där vem fan som helst med en uppkoppling
kan sniffa sig fram till.
Jag erkänner, jag e ingen perfekt liten ängel, men vem e det egentligen?
Jag har gjort min beskärda del dumheter,ljugit folk upp i ansiktet, pallat
frukt och morötter(^^) tjuvrökt när jag var nio, vandaliserat, varit med
i slagsmål, nästan kastrerat en kille för att han höll fast mig
bakifrån tills det att jag fick panik och slog,
varit med och snott sprit av en alkoholist och sedan ersatt den
med salt vatten, något som egentligen var lite halv snällt?..kanske, jag vet inte.

I alla fall...genom åren, min uppväxt, har jag setts(och kallats)
tråkig och pryd, well folks, if only you knew.
Ja, jag e pryd, men det är bara en sida av mig, en sida som
slåss mot en annan, men ändå kan accepterar
varandra tillräkligt mycket för att kunna överleva med varandra.

Hej! Jag heter Ingrid Norman, jag är en tjej som lever som
vem som helst, jag är pryd och har svårt för att säga vissa
"sexiga" saker, no sexappeal what so ever.
Jag anses vara tråkig och beige är färgen jag skulle kunna beskrivas som.
Jag är en romantiskt lagd person, men som fått sitt
hjärta brustet utan någon framgång.
Tyst och stilla glider jag fram genom livet utan att göra
någon förnär,för att inte såra någon, för att jag inte gillar när folk
tittar snett på mig, dömmer mig med deras blick.
Jag älskar barn och vill själv ha en familj på 2-3 barn och vara gift med min
stora kärlek, ha en succé karriär som barnförfattare/illustratör och
leva lycklig i alla mina dagar.

Hej! Jag heter Ingrid Norman, jag lever som vilken tjej som helst,
jag vill visa mig tuff och stark, även om jag är en fruktansvärt
osäker person, pga av all totyr liknande psykisk mobbing från åk 1-9.
Jag var kär och galen och blev sårad gång på gång
på gång på gång, but I still kepped strong.
Jag bara älskar killar med långt hår och ögon som
får en att dåna, jag gillar tanken på tuffa tag och
jag tycker att estet/alternativa/grunge/metal(m.m) killar är de finaste som finns.
Jag är hård och iskall,promiskuös och jag skiter i allt, svart är en färg
man skulle beskriva mig som.
Jag tycker barn är söta och skulle själv vilja ha några
när jag blir äldre, efter min karriär tagit fart och jag hittat
killen som vill ha mig för mig, för alla mina sidor, good or bad.


Hej! Jag heter Ingrid Norman, jag lever som vilken tjej
som helst och jag är straight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0